18 lut 2013

Witam :)

Ah... w końcu zebrałam się w sobie, znalazłam chwile czasu i oto w końcu jest - mój blog na blogspocie :) Zabawę z blogowaniem dopiero zaczynam, nic jeszcze nie jest tak dopracowane jak bym chciała więc jeszcze pewnie będzie tu pełno zmian i poprawek  :D Ale nie o tym chciałam pisać. Blog postanowiłam założyć by podzielić się z wami moją pasją do sztuki i tworzenia - przeważnie wszelakiego rodzaju biżuterii z której zwłaszcza upodobałam sobie modelinę :) Tworze biżu również z koralików, sznureczków, łańcuszków i wszelkich innych dostępnych materiałów. Poza biżuteria tworzę również wszelkiego rodzaju elementy dekoracyjne - drobne bibeloty które cieszą oko w domu :) Tak więc, dość gadania, zobaczymy jak mi to wszystko będzie szło, a tymczasem zapraszam do przeglądania bloga.


1 komentarz:

  1. Życzę zatem powodzenia w blogowaniu! Fajna rzecz, wciąga:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)