19 lut 2013

DIY: Kokardka

Czyli jak łatwo i szybko zrobić kokardkę :)




1. Potrzebne będzie nam:
- wstążka z której planujemy zrobić kokardkę
- druga cieniutka wstążka (najlepiej pod kolor   naszej głównej kokardy)
- klej typu "Kropelka'
- nożyczki
- chwilka wolnego czasu





 2.Bierzemy naszą wstążeczkę i składamy tak jak na poniższych zdjęciach:



 3.Następne marszczymy naszą wstążeczkę w ten oto sposób:



 4.Przewiązujemy tak stworzoną kokardkę, naszą drugą -cieniutką, wstążeczką (to najtrudniejszy etap, ale najważniejsze by złapać naszą kokardkę wstążeczka, a później możemy już wprowadzać poprawki i wiązać mocniej by nic się nie rozpadło):



 5.Teraz sklejamy cieniutką wstążeczkę klejem - nakładamy kropelkę kleju na pętelkę i mocno zawiązujemy. (Moim zdaniem jest to najłatwiejszy sposób i najbardziej pewny, że wszystko będzie się trzymać na swoim miejscu) :)


6.Teraz już zostały nam sprawy kosmetyczne, mianowicie - odcinamy wszelkie niepotrzebne końcówki wstążeczek.   (można też ściąć w drugą stronę, zostawić długie końcówki lub jak kto już woli) :)



 7. KONIEC! :) Tak oto wygląda nasza kokardka.
(Polecam końcówki delikatnie przypalić - by się nie strzępiły w przyszłości)



3 komentarze:

  1. Dziękuję za wzięcie udziału w moim Candy :)
    Dzięki temu i ja mogłam odwiedzić Twojego bloga, dołączam do grona obserwatorów - z chęcią będę podglądać Twoje prace :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Katalin

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi sie twoje prace są świetne mam pytania bo dopiero co zaczęłam swoją przygodę z modeliną i jak przymocowac wstążkę do bigielka bo nie mam zielonego pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokardki mocuję albo za pomocą kółeczek albo przyszywam je bezpośrednio do bigla :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)