19 lut 2013

Spóźnione - Walentynkowe

Walentynki były co prawda tydzień temu, ale ja wciąż nadrabiam zaległości blogowe więc teraz mały, a może raczej duży ;)  wpis co mi się udało stworzyć - część drobiazgów robiłam dla siebie część na zamówienie.

Na pierwszy ogień wsuwki z fimo - robione x2 (jedne zostały u mnie a drugie powędrowały w inne rączki - i mam nadzieję że się spodobały :))

Czytaj dalej by zobaczyć więcej zdjęć ;)



Następna zawieszka do telefonu z kremową babeczką  - w całości wykonana z modeliny posypaną kolorowymi kuleczkami, bardzo przypadła do gustu mojej mamie, a jako, że ta szła do swojego właściciela mamie dorobiłam podobną i jest bardzo zadowolona :)




 Buteleczka z miłosnym listem - w środku oprócz listu serce oraz odrobina złotego pyłu, wszystko zakorkowane owinięte sznureczkiem z doczepionym serduszkiem, całość zawieszona na dłuuuuugim łańcuszku :)


Pączek, którego już nie mam również w całości wykonany był z fimo. Wszędzie były kawałki tortu z serduszkami a ja postanowiłam zrobić pączka na walentynki - słodki czekoladowy ;P



A na koniec walentynkowych zaległości kolczyki - łyżeczki z serduszkami :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)