27 lut 2013

Naszyjnik

Za oknem mimo iż temperatura dodatnia to wciąż panuje zima- śniegu pełno, szaro buro na ulicach jednym słowem jest paskudnie :( a u mnie w domu i w moich pracach już powoli wiosennie się robi :) Ostatnio wymyśliłam sobie naszyjnik z kwiatami. Na początku nie chciało mi wyjść tak jak sobie umyśliłam - róże nie takiego koloru, nie chcą się układać, kropelka źle wisi i tak dalej... ale w końcu się udało dojść do ładu i wszystko jest na swoim miejscu i tak jak miało być :) Ja jestem zadowolona z mojego naszyjnika, a jak wam się podoba?








7 komentarzy:

  1. Bardzo dziewczęce i romantyczne, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) zapraszam do siebie origami-pasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny. : )
    Zapraszam na moje rozdanie, life-of-modeline.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny, taki delikatny i romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)