4 mar 2013

Kompletowo ciasteczkowo

Przez prawie cały ostatni tydzień bawiłam się nad tym komplecikiem. Robiłam go tak długo nie dlatego że mi się nie chciało, a ze względu na to że na przyjemności jak zawsze brak czasu
Ciacha w polewie - kolczyki, wisior jak i koraliki zrobione z modeliny. Troszkę polewa nie chciała ze mną na początku współpracować, ale w końcu doszłyśmy do porozumienia i wyszło całkiem całkiem  (tak myślę hihi) Drugą przyczyna dlaczego wpisu nie było wcześniej są zdjęcia - a raczej ich brak ze względu na pochmurną pogodę - zdjęcia mi wtedy wychodzą ciemne, jakieś dziwnie przekoloryzowane i w ogóle paskudne  a mi sie nie chce siedzieć pół dnia w Photoshopie by je doprowadzić do względnie znośnego wyglądu. Jednak w końcu pogoda dopisała i zdjęcia zrobiłam. Efekty:









2 komentarze:

  1. Piękna praca! Bardzo mi się podoba :)
    A na żywo pewnie jeszcze ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega słodki komplet :)
    śliczne
    obserwuje i zapraszam:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)