26 mar 2013

Opaska

Powoli powoli kończę moje słodkie prace które leżą pozaczynane gdzieś w szafce. Paczuszka z korallo.pl w końcu do mnie dotarła - mogę dokończyć kolczyki :) Kilka rzeczy jeszcze ma dojść (uzależniłam się od zakupów półfabrykatów haha) :( Najbardziej mnie smuci, że nigdzie nie mogę znaleźć filiżanek porcelanowych ani talerzyków - we wszystkich sklepach są wyprzedane :( ale cóż, mówi się trudno.. najpierw muszę zakupić fimo bo już resztki na wyczerpaniu pozostawały :)
A dziś chciałam pokazać wam jedną z 2 moich opasek. Ta jest skromna i delikatna, na metalowej bazie do której jest doczepione ciasteczko z bita śmietana całość na koronkowej wstążeczce.





15 komentarzy:

  1. subtelna :)

    Zapraszam na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie zapraszam na Candy :) Do zgarnięcia 50 zł do sklepu Passionroom
    http://totkalove.blogspot.com/2013/03/candy-z-passionroom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. heeh, boziu, piękna!!! : o

    OdpowiedzUsuń
  5. Prze cudna opaska;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ;)

    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, cudowna jest. Z chęcią bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz piękne rzeczy, chciałabym dodac Twój blog do ulubionych. Mogę? Pozdrawiam serdecznie, Magda, http://899sv.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  9. pieknba, uwielbiam koroniki a tu pieknie wygladają ze słodkościami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I dziękuje za miłe komentarze :) Ja ostatnio się zakochałam w koronkach i właśnie z nimi tworze biżuterię - a raczej już ukończyłam - jutro nowy post z koronka w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna!! Uwielbiam koronki :D

    Zostaję na dłużej, a co :)
    Zapraszam do mnie http://las-roznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)