15 mar 2013

Porcelana i inne tworzywa

Troszkę post z innej beczki, a raczej tworzywo z której jest biżuteria :) Tym razem zrobiłam coś z porcelany (dziś tylko zdjęcia pierścionków i kolczyków a tworze się jeszcze kolejne pomysły) Na pierwszy rzut pierścionek oraz kolczyki z porcelanowym oczkiem "cracked" zieleń oraz błękit :) Na żywo wyglądają znacznie lepiej niż na zdjęciach, pięknie się mienią w słońc, a tu wyszły takie matowe :( 

 
 


Oraz kolczyki które mnie urzekły (jak i moją mamę i kolczyków już nie mam :D) Przepięknie się mienią i do złudzenia przypominają mi tzw druzyt tytanu :)











1 komentarz:

  1. te ostatnie kolczyki są naprawdę zjawiskowe, sama bym je ukradła hihi
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)