24 mar 2013

Puchate breloczki

No pięknie od tygodnia nie było wpisu... Wybaczcie postaram się poprawić :) ale tak to bywa gdy się robi 10 rzeczy naraz a poza pracą twórczą trzeba jeszcze ogarnąć codzienne nudne obowiązki :) Przez ostatni tydzień ciągle mi na wszystko brakowało czau (dzień jest stanowczo za krótki jak dla mnie ;))
Słońce w końcu za oknem, ładuje baterie i pomysły same mi wchodzą do głowy - nie skończę jednego a już za następne się biorę by nie wyleciało z głowy hihi i tym sposobem jestem w trakcie robienia 2 pudełeczek, ramek, broszki, 2 opasek oraz jednej pary kolczyków (tu czekam tylko na moje perełki które mam nadzieje jutro przyjdą) :) Taaak nadmiar inwencji twórczej jest czasem szkodliwy haha.
A dziś pokażę wam świeżutkie breloczki, które udało mi się właśnie skończyć :)

Pierwszy to ciastko z truskawkami i jagódką jako zawieszka do telefonu :)



A drugi to puchaty różowy kłębek z pączkiem ;)
Breloczek raczej do kluczy - chociaż mam zamiar jeszcze dołączyć do niego plastikową zatyczkę mini jack'a wtedy będzie można użyć również jako zawieszki do telefonu :)




3 komentarze:

  1. zawieszka do telefonu robi wrażenie! :) jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne te puchatki ^^ Świetny pomysł, fajnie się komponuje z pączkiem i ładnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puchowy z pączkiem, omomo *_* Ale ładne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)