13 mar 2013

Zamówienie

Pracowity weekend za mną :) Zebrało się kilka zamówień, jedno dość większe o którym właśnie będzie ten post, i kilka mniejszych - standardowych :) Wszystkiemu podołałam na czas, paczuszki do wszystkich zapakowane i wysłane już wczoraj i mam nadzieję, że dotrą najpóźniej jutro do właścicieli :)

A teraz chciała bym się z wami podzielić największym zamówieniem jakim zajmowałam się w ten weekend, zamówieniem które sprawiło mi chyba najwięcej frajdy :) Pani zażyczyła sobie by stworzyć dla niej słodką opaskę do włosów, dwa grzebyki oraz kilka wsuwek oraz szpilek do koka.
Efekty końcowe:






Grzebyki
Jeden słodki cukierkowy, drugi stonowany w czekoladowych odcieniach







Opaska. Ciastka ciasteczka z polewą czekoladową na puszystej bitej śmietance: 


Oraz wsuwki i szpilki jako torciki, pączki i ciastka :)



2 komentarze:

  1. Hej! gdzie kupiłaś takie grzebyki? odpowiedz proszę na maila Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w passionroom ale nie jestem pewna, już dawno to było :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)