28 kwi 2013

Coś słodkiego

I po paru dniach pięknej pogody zaś za oknem szaro buro i pada deszcz :( Miejmy nadzieję, że w długi weekend chociaż pogoda dopisze :)  Ale mimo takiej pogody mój zapał do pracy nie opada. Bransoletki jak na razie leżą w koszyczku i czekają na łańcuszki (jak i kilka innych drobiazgów :)) a na osłodę w tą szarą niedzielę pudełeczko - okrągłe, malutkie (ma jakieś 9cm średnicy). Idealne do trzymania biżuterii (np bransoletek) :) Pudełeczko przyozdobione różową wstążeczką w białe groszki i taką sama kokardką (ja mam jakiegoś bzika na punkcie wszelkich wstążeczek) Pokrywka z założenia miała być skromniejsza - cukierek, oreo - z foremki własnej produkcji z której jestem całkiem zadowolona, oraz herbatniczek, i takie właśnie wyszło, jednak chyba nie mniej słodkie ;)








14 komentarzy:

  1. Słodkie, bardzo mi się podoba herbatnik ;) Ślicznie nałożony silikon !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszności :) zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! słodkości wyglądają naprawdę jak prawdziwe, świetnie to robisz :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale różowo, śliczna jest *..* doskonała w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakaż ona jest słodka, aż ślinka leci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie rewelacja! :) robi wrażenie.

    nominowałam Cię do 'the versatile blogger award' na moim blogu :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już pisałam- jest przeurocze ^^
    I zostałaś u mnie wyróżniona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne pudełeczko *.* Zawsze chciałam takie zrobić, ale nigdy się do tego nie zabrałam ;D
    http://modelina-to-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz piękne rzeczy. Zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie, słodkie.../i teraz jak w Pingwinach/: za słodkie i bach leżę...;DDD
    Jestem absolutnie zakochana w Twoich słodkościach!!!
    Na zabój...
    teraz może truskaweczki, albo sadzonka poziomek na pudełku...
    nie mam pojęcia jak można takie cuda zrobić :)

    Buziole zostawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż oko się cieszy jak się patrzy na takie cuda *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zrobiłaś tą polewe do herbatnika ? :))
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polewa zrobiona za pomocą Fimo Liquid :) Odpowiednikiem może być również klej 'Magic' :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)