10 kwi 2013

Koronkowy ciąg dalszy

W końcu robi sie wiosenna pogoda, w poniedziałek było u mnie piękne słoneczko i cieplutko, dziś co prawda słońce za chmurami ale znacznie cieplej i można poczuć wiosnę w powietrzu, a i wena i chęć do pracy od razu wraca z taka pogodą  :)  Dziś pokażę wam komplecik - wisior oraz pierścionek, zrobione w ten weekend, ale z braku czasu nie miałam kiedy zrobić zdjęć i tak biżu leżała sobie w pudełeczku :) W końcu dziś zebrałam się w sobie i zrobiłam im małą sesję zdjęciową. Jak widać koronek ciąg dalszy, tym razem w połączeniu z ciastkiem. Duży wisior z ciastkiem polanym czekoladą, otoczony kremową koroną, na posrebrzanej bazie i dłuuugim posrebrzanym łańcuszku. Oraz pierścionek również z ciastkiem i koronką - dość duży - jego średnica to jakieś 4cm :)









2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)