6 kwi 2013

Moje lenistwo :P

Miałam się poprawić w pisaniu postów a tu guzik z tego wyszło. Wszystko przez tą zimową zimną wiosnę, brach chęci, wiosenna (?) depresja mnie chyba bierze, już zapomniałam jak słońce wygląda... wiecznie tylko te chmury i ponuro za oknem. Poza tym jakiś kompletny brak czasu po świętach u mnie - a to trzeba iść coś załatwić, a to wysłać a tu jeszcze kilka zamówień sprzed świąt leży do realizacji i tak na nowe pomysły nie ma czasu :( co nie znaczy że nie tworze w ogóle :) Tworzę tworzę ale powoli mi to idzie... nawet bardzo powoli. Postaram się coś w końcu  ukończyć nowego i wrzucić dla was konkretny post  :)

A tymczasem, może ktoś się skusi na pączusia - na osłodę :)




9 komentarzy:

  1. śliczny!! wyszedł bardzo realistycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam :D

    Masz ślicznego bloga ;) Obserwuję i zachęcam do zaobserwowania i pozostawienia pod sb śladu w postaci komentarzyków ;)

    moje-hobby-pasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pączuś, jak prawdziwy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy i świetne pomysły.
    Zapraszam do mnie http://zabobony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak prawdziwy;)
    Świetny!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny! Ale nawzęście słońce wróciło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)