19 kwi 2013

Poziomki

Witam was i serdecznie dziękuję za wszystkie wasze miłe słowa w komentarzach, które mnie niesamowicie motywują do dalszej pracy, miło mi też przybywa was coraz więcej :)
A dziś pierścionek - wiosenny a może już letni (?), z motywem jaki chodził mi po głowie już jakiś czas jednak ni jak nie mogłam znaleźć czasu by go wykonać. Zmotywowało mnie wiosenne wyzwanie w kreatywnym kufrze (do którego i tak zgłaszam się na ostatkach :))  i tak oto powstał - poziomkowy pierścionek :)






11 komentarzy:

  1. Jejku, ale no jest cudny, aż oczu nie mogę oderwać :)
    Nie spotkałam nigdy poziomek wiosną, a szkoda, bo bym wszystkie zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, a tak bardzo miałam na nie ochotę - dlatego powstał pierścionek :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award :D Zapraszam do mnie na bloga..

      Usuń
  3. Smakowity! Uwielbiam poziomki. Zastanawiam się kiedy się pojawią w tym roki i pewnie jeszcze przyjdzie nam na nie trochę poczekać. Twój pierścionek osładza czas oczekiwania:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany - to wygląda normalnie jak do zjedzenia- dzięki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Jakie Ty cudeńka robisz. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudny!!! Bardzo wiosenny :)
    Aż bym poziomek zjadła! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)