26 kwi 2013

Wiosenne bransoletki

No i jestem z nowościami, a może tylko zapowiedź nowości :) Ostatnio wzięłam się intensywnie do pracy.   Wiosenna piękna pogoda nastraja pozytywnie, pomysły same przychodzą i wszystko jakoś tak mi się samo tworzy, tylko kurcze tego czasu ciągle brak. Zasiądę do biżuterii rano, wypije kawkę coś zrobię i nim się obejrzę już późny wieczór i  padam na łóżko spać :) Nawet czasu na krótki wpis nie mam - nie mówiąc już o zrobieniu kilku zdjęć i ich obrobieniu. Uhh... ale dość paplaniny.
Bransoletki - sznurkowe, nie z modeliny (jak na razie). Lekkie wzory i wiosenne kolory. Tylko jestem niezadowolona bo nie mogę niektórych ukończyć - okazało się, że posrebrzany łańcuszek się skończył...  Ale już paczuszka z passionroom nadchodzi :) Więc taki przedsmak poniżej :)







4 komentarze:

  1. uwielbiam takie bransoletki :) czekam na Twoje nowości.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne wiosenne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wow ile cudowności i piękności! wszystkie są genialne, masz ciekawe pomysły :)
    miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)