22 maj 2013

Bransoletki

Pamiętacie gdy wspominałam o wiosennych bransoletkach w TYM poście? :)  W końcu udało mi się porobić im wszystkim zdjęcia i mogę wam pokazać każdą z nich dokładniej. Wszystkich bransoletek jest dokładnie 16 (było więcej ale kilka już zmieniło właściciela i nie zdążyłam ich sfotografować) :P
Zatrzęsienia zdjęć co prawda na blogu nie będzie ale każdą dokładniej można oglądnąć na DaWandzie na moim profilu >> http://pl.dawanda.com/shop/vivi4n <<  gdzie są już dostępne :)





14 komentarzy:

  1. O raby ! *.* Chcę je wszystkie ! !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki są świetne!
    A najlepsze te białę takie delikatne C:

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są piękne i naprawdę wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,10,14 ♥ wszystkie świetne ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie są świetne :)
    obserwuję bloga, na bloglovin też :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleee cuda! Jestem w niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne te bransoletki :) każda jedna jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prześliczne, ale nr 8 skradła mi serce-uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne! *_* Ciężko wybrać ulubioną, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)