10 maj 2013

Herbatniki

I kolejny pracowity tydzień za mną :) Co prawda jakieś choróbsko próbuje mnie zaciągnąć do łózka, katar mnie nie opuszcza i ciągle z chusteczkami biegam ale sie nie daje i ciągle siedzę coś dłubie w modelinie i robię zdjęcia. Po wczorajszej sesji mój aparat się przegrzał i zawiesił - musiałam wyjąc baterię i poczekać aż się troszkę ostudzi :) Bidulek. Ale dziś mogę was poczęstować zdjęciami 2 naszyjników z herbatnikiem w roli głównej :) Mam również zdjęcia wszystkich bransoletek o których pisałam w tym poście   - ale chwilowo brak czasu by obrobić wszystkie zdjęcia :) Tak więc długie naszyjniki jeden w wersji vintage - czekoladowy, oraz drugi w lekkiej odsłonie glamour :P

A traz was zasypie zdjęciami :)














7 komentarzy:

  1. Ten drugi jest przecudny ! *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny^^ Jestem z niego bardzo zadowolona. Pięknie wykonany i jest taaaaki słodki:)Piękna ozdoba szyi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S jestem szczęśliwą posiadaczką herbatnika z białą polewą:)

      Usuń
    2. Witam i na moim blogu :) Ciesze się bardzo że naszyjnik się podoba, byle się długo i dobrze nosił :D Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)