31 maj 2013

Naszyjniki z łakociami

Miały byc częściej wpisy i tyle z tego wyszło, że życie zaś mnie pochłonęło i nie było kiedy :) Ogólnie to ja rozkojarzona i jakaś nieobecna jestem ostatnimi dniami więc wybaczcie, chyba brak mi mojego P. ale praca ważniejsza, nawet jeśli trzeba być jakiś czas na odległość. W każdym razie już piszę piszę mój chaotyczny dzisiejszy wpis i jak zawsze będzie w nim kilka nowości ;) 
To, że lubię szczegółowe miniaturki to już chyba zdążyliście zauważyć, a jeśli komuś to umknęło to dziś właśnie będą takie dwa naszyjniki. Lody na talerzyku, pełno ciastek, pączusiów  i innych słodkości na posrebrzanej bazie... Oraz pierścionek, maleńki, delikatny ale nie mniej słodki - średnica to jakieś 1,5cm ;)










29 komentarzy:

  1. Ojej! Jakie maleńkie smakowitości *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie to wszystko ładne, że no - jadłabym! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko aż ocieka słodkością! Bardzo dziewczęce :) Dobra robota! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, co robisz :-) Dzisiaj do Ciebie trafiłam i coraz bardziej mi się wszystko podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszę się że trafiła kolejna osoba w moje skromne progi i ciesze się jeszcze bardziej, że ci się tu spodobało :) Zapraszam do pozostania na dłużej :)

      Usuń
  5. Piękne naszyjniki, pierścionki i cała reszta!

    OdpowiedzUsuń
  6. same pyszności :)-robisz mi znów smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Aż zrobiłam się głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twoje dzieła :) są kolorowe i świetnie dopracowane :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wygląda świetnie. : ) Zjadłabym. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem które słodsze, jak to widzę to diabli biorą moją dietę:)
    Uwielbiam twoje prace. A z rozłąką trza sobie jakoś radzić. Ponoć wzmacniają związki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) Szczerze mówiąc jak tak już te łakocie u mnie leżą wypieczone gotowe, to sama często robię się głodna ;)

      Usuń
  11. Wygladają jak prawdziwe 1, wykonujesz takie cacka na zamówienie? np guziczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko znajda się chętni z indywidualnym zamówieniem na guziczki, lub inne słodkości to pewnie :D Wtedy pisać maila do mnie ze szczegółami :)

      Usuń
  12. wszystko jest tak genialne i rewelacyjne, że aż nie wiem co mam napisać :) jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm jakie łakocie <3 Wyszło tak realistycznie, że słowami nie sposób opisać.

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne , wszystko takie realistyczne ! cudo !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! Zwłaszcza lody gałkowe:) Bardzo realistyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju, jestem pod wrażeniem, po prostu śliczne ! najlepszy 1 :)

    zapraszam na nowy blog :)
    yolohandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi naszyjniczek do kawki jest idealny :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne ! *.*

    http://bizuteriajagodowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim faworytem jest pierwszy lodowy talerzyk, co wcale nie oznacza, że inne podobają mi się mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mmmm uwielbiam takie ciasteczka.bardzo lubie Twoje łakotki ;-) szkoda ,że przez moja przeprowadzkę przegapiłam konkurs.za kare spejczuje sie parówkami ;P ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Za to kolejnych nie ominiesz ;) A życzę udanej przeprowadzki byś nie zapomniała niczego i czekam na nowości u ciebie:P

      Usuń
  21. Urocze i smakowite te Twoje cuda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)