26 maj 2013

Owoce leśne

Tydzień temu szykowałam się na mały jarmark rękodzieła w moim mieście i powstało nieco nowości, które pomału pomału będę dodawać na bloga. Posty na pewno będą pojawiać się częściej - muszę nadrobić zaległości a także być już z wami na bieżąco :) Bardzo spodobał mi się motyw jak i szczegółowość owoców leśnych z opaski z tego posta i dlatego też postanowiłam zrobić pierścionek w tej samej tematyce :) (jeszcze do kompletu planuję naszyjnik i kolczyki ale to w swoim czasie) A tak się prezentuje właśnie pierścioneczek






21 komentarzy:

  1. Cudny jest ten pierścionek ! Pachnie lasem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :) u Ciebie tez widzę same wspaniałości a pierścionek jest na prawdę śliczny :) z miłą chęcią dodaję do obserwowanych! :) Pozdrawiam Filcowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  3. imponujący! szczegolowo wykonany i baaaaardzo realistyczny. przepiekny

    OdpowiedzUsuń
  4. Apetyczny pierścionek! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności ! najchętniej malinki bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie Twoje dzieła są jak żywe! wspaniale to robisz :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wystarczy jedno słowo, wyraz.. rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodko u Ciebie.Pycha !!!.Pozdrawiam i zapraszam do mnie:-).

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie to jest śliczne!! :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka, świetny pierścionek :) Zapraszam Cię do siebie po odbiór 11 pytań i do zabawy w kolejne wyróżnienia ^^ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz cudowne rzeczy.

    Zapraszam do mnie: kamilove-arcydziela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)