24 maj 2013

Pączki

Bransoletek ciąg dalszy, tym razem jednak już coś na słodko. Od dłuższego czasu miałam 'smaka' na takie bransoletki, 3 pączusie w słodkiej polewie i posypce. I w końcu powstały w 4 różnych odsłonach. Jedna bransoletka jest z pięknymi porcelanowymi koralikami a pączuś z cyrkoniami - wersja glamour hihi ;) A pozostałe 3 to czyste słodkości. Pozostawiam was teraz ze zdjęciami a sama uciekam do sprzątania, małe porządki w górach papierów trzeba porobić :)

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

13 komentarzy:

  1. Wszystkie wyglądają pięknie, słodko i pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne te Twoje bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne! :) a szczególnie podoba mi się ta ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! :)
    Mi szczgólnie podoba się ta pierwsza *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. mm wyglądają jak prawdziwe :)
    urocze są ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana TURKUSY są słodkie, najsłodsze... same piękności :)))
    Jak nic uzależniłam się od Twoich słodyczy...
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pączuszki wyglądają przesmakowicie *,*

    OdpowiedzUsuń
  8. słodko *..* wyglądają jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  9. pociekła mi ślinka normalne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i słodkie! Aż mam ochotę je zjeść! To normalne? ;) Bardzo podoba mi się tutaj u Ciebie. Wraz z siostrą nominowałyśmy Ciebie do Liebster bloga :). Więcej informacji znajdziesz na naszym blogu http://decuscrap.blogspot.no/ :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)