15 maj 2013

Update

Nowy wygląd bloga - zmieniłam nieco wygląd bloga, ale jako że mam dwie lewe ręce do takich rzeczy jak grafika komputerowa tworzenie layoutów (jak widać po banerku moję 'dzieło') dlatego też layout ściągnięty z http://shabbyblogs.com/ (maja tam piękne dodatki :)) Jak wam sie teraz podoba nowa grafika? :)

Oraz dwa wyróżnienia, które dostałam już jakiś czas temu ale dopiero mam chwilę by odpowiedzieć na pytania :)

Pierwsze wyróżnienie dostałam od milydrobiazg.blogspot.com  za co serdecznie dziękuję :)





 Nominacja do "LBA" jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Ma na celu rozpowszechnienie tych mniej znanych bloggerów. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała, następnie Ty nominujesz kolejne 11 osób (informujesz ich pod najnowszym postem, nie możesz nominować osoby, która Cię nominowała) oraz zadajesz 11 pytań.

1. Czym zajmujesz się prywatnie?
Studiuje
 2.Prysznic czy wanna ?
prysznic :) 
 3. Spódnica czy spodnie?
spodnie (ewentualnie mini :P)
 4. Morze czy góry? 
mimo, iż mieszkam w górach kocham morze 
 5. Wymarzone miejsce na ziemi...
Mały domek gdzieś pod lasem lub nad brzegiem morza.
 6. Jak spędzasz wolny czas?
leniuchuje albo lepie z modeliny 
 7. Ulubione zwierzę...
kot 
8. Mój kolor to...
zieleń, fiolet, biel 
9. Uwielbiam bukiet z... 
Maków - kocham te kwiaty 
 10.Prowadzę blog, bo...
Jestem ciekwa opinii innych o moich pracach
11. Najdalszy wyjazd...
chyba najdalej mnie wywiało do Francji. 



Oraz druga nominacja  od pink-sugar-cane.blogspot.com za co również serdecznie dziękuję :)


1. Ulubiona modelinarka?
 jest ich kilka :P
2. Kiedy masz urodziny?
 22.11
3. Ulubione słodycze?
 Ciasta, babeczki, ciastka
4. Masz jakieś zwierzę?
Tak - pies oraz kot :)
5. Ulubiony sklep z półfabrykatami?
 chyba będzie to passionroom :)
6. Od jak dawna tworzysz?
od kilku lat tworze z modeliny a jeśli chodzi ogólnie o biżuterie to będzie z 5lat :)
7. Ulubiony film?
 mało co oglądam filmów ale do takich moich ulubionych należy Shrek xD
8. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?
 Japonie :)
9. Jaki rodzaj biżuterii najczęściej nosisz?
 kolczyki i pierścionki
10. Ulubiony kolor?
 fiolet, biel i zieleń :)
11. Ulubiony serial?
Greys Anatomy 

3 komentarze:

  1. też mam szablon z tej strony i jestem strasznie zadowolona :) Twój blog prezentuje się teraz znacznie lepiej :) bardzo tu ładnie. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny nowy szablon :) Gratuluję nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)