7 maj 2013

Zakupowo

Witam po długim majowym weekendzie, jak wam minął moje drogie ten czas? Mi pomimo zimnej, deszczowej pogody minął bardzo szybko i przyjemnie aż żałuje, że tak szybko się skończył ahh :) ale trzeba wracać do rzeczywistości i nadrobić zaległości na blogu :) Ostatnio doszły do mnie paczuszki z zamówionymi przydasami, jedna z passion room druga z koralo. Pomimo małych nieprzyjemności związanych z zamówieniem w jednym ze sklepów jestem bardzo zadowolona z zakupów, mogę w końcu ukończyć moje bransoletki i naszyjniki. A poniżej taka mała relacja z zakupów :)

 

Na początek porcelana, kubeczki mnie urzekły :)

 Zawieszki posrebrzane oraz w kolorze starego złota, będą idealne do bransoletek
 Zakładki do książek, zapinki, krawatki, duże łyżeczki (cudeńka z którymi myślę co zrobić :)) bazy zawieszek oraz sztyftów, bazy pierścionków  i mnóstwo mnóstwo innych rzeczy





 A to mały miły gratis z passion room :)



Oraz kolorowe rzemyki, na które polowałam dłuuuugi czas (bo nigdy nie było satysfakcjonujących nie kolorów - zawsze jakieś szare i ponure) zakupione już w moim mieście :)


Buziaczki wszystkim i dobrej nocki życzę :)

8 komentarzy:

  1. świetne zakupy! ja też muszę niedługo zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) przydałoby się narobić zapasów..

      Usuń
    2. Miałam to samo napisać..... wszystko się kończy :/

      Usuń
  2. No zaszalałaś :). Misiaczki sa słodkie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko u mnie szał zakupów ostatnio :D
    Mi wpadły w oko sowy, są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja uwielbiam zakupy, wszystko mi sie podoba tylko ograniczenia budżetowe są :) Ale później można szaleć z biżuterią dowoli :)

      Usuń
  4. ale szaleństwo! :) aż buźka się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)