12 cze 2013

Klamry do włosów

Kolejne dwie klamry do włosów - jakoś bardzo je lubię - i robić i nosić :)  Zepnie człowiek dwa kosmyki włosów i ma spokój - włosy niby rozpuszczone a nie wchodzą w oczy i ozdoba niezła jest hihi :P
Klamry robione już jakiś czas temu ale, ja pomału nadal nadrabiam zaległości dlatego wstawiam je dopiero dziś :) Na nowości już mam pomysły i z chęcią już bym się zabrała do pracy ale nadchodząca sesja nie pozwala oderwać się od książek ahh... ale już niedługo i będzie wolne :)
Nie przedłużam i pokazuje klamerki do włosów (ta czekoladowa to mój faworyt, nieskromnie mówiąc ;)





 


PS. Zapraszam was również, na małą wyprzedaż garażowa u Łucji z gatki-szmatki  na pewno każdy znajdzie tam coś dla siebie, dużo przydasi i innych różności ;)

16 komentarzy:

  1. Nie wiem jak Ty to robisz, ale one sa cudowne! Chce je zjesc ;) i nie moge sie napatrzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tu słodkie cuda u Ciebie! piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz mega słodki blog, jest po prostu uroczy ;) Strasznie spodobała mi się ta bransoletka z Milką ;) ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, ale zapraszam do siebie, może jakieś DIY Ci się spodoba ;) www.swirlme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z czego robisz takie piękne klamerki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)