10 cze 2013

M&Msy i wygrana

Dziś z rana zapukał do mnie listonosz z paczuszką. Była to wygrana w candy u Natali z Papierowych Skarbów  gdzie was serdecznie zapraszam, bo Natalia tworzy cudeńka :)
Widać można wygrać tylko trzeba grać hihi :) A nagroda był przesłodki filcowy ciasteczkowy potwór jako breloczek. Dziękuję kochana, zrobiłaś mi wielka niespodziankę ta wygrana, a nagroda jest urocza i już dynda przy kluczykach :D




A by nie było niemodelinowo i bez nowości to wrzucam bransoletke z m&m'sami - pomysł na nie podrzuciła mi moja siostra, gdy kupiła sobie paczke m&msów i stwierdziła, że mogła bym zrobić coś z ich udziałem :) A że lubię bransoletki, to powstała kolorowa bransoletka :)






Ps. Tak wiem wiem, na pewno czekacie na wyniki Candy - dziękuję, że tak dużo osób się zgłosiło a  jutro zostanie wylosowany zwycięzca :)

21 komentarzy:

  1. Świetna bransoletka! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co , ale właściwie to powinnaś podziękować swojemu szczęściu :) żebym ja takie miała hmmm..... Bransoletka wygląda jak z prawdziwych m&m .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) Ja ogólnie szczęścia do wygranych nie mam, więc to było duże zaskoczenie :)

      Usuń
  3. Ciasteczkowy Potwór wymiata :D a bransoletka...mhh aż ślinka cieknie ;) jak żywa
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej, cudna nagroda :)
    Bransoletkę podziwiałam na Fb, jest fantastyczna!
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;)
    Bransoletka jest ekstra... chyba jdna z lepszych którą kiedykolwiek widziałam,a uwierz widziałam wiele! C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna brasoletka! Kupilam identyczną w MMS world. Haha.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki :D
    A bransoletka świeeetna :D
    Czekamy na wyniki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo smaczna bransoletka, nie wiem, czy oparłabym się pokusie ugryzienia, hihi :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej! Świetny pomysł na bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygranej GRATULUJĘ :)))
    Bransoletka ciii, całe szczęście, że oglądam bez dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciom podrzucić paczkę m&msów i tez można oglądać z nimi hihi ;)

      Usuń
  11. Gratulcje :)!!! o m&m sach tez myślalam ostatnio, ale troszkę w innej formie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześwietna bransoletka! Pewnie budzi niemałe zainteresowanie przechodniów ;) i gratuluję wygranej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie siostra się do niej przyssała, ale faktycznie bransoletka robi wrażenie - nawet mamuśki by taka założyły :D

      Usuń
  13. śliczny ten potworek, też się na niego czaiłam :)
    gratuluję wygranej ii czekam na wyniki!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj zjadłabym tą bransoletkę :)
    Ciasteczkowy Potwór <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)