30 cze 2013

Neony

Dziś post niemodelinowy jednak nadal w tematyce bizuterii. Są wakacje i niby lato, tylko coś tej pięknej słonecznej pogody brakuje - ciągle te chmury. Ale mam nadzieję, że już wkrótce będzie ciepło  i słonecznie i będzie można założyć letnie sukienki, spódniczki i szorty. A jaka biżuteria do tego? Ostatnio bardzo modne stały sie neonowe dodatki, dlatego sama też postanowiłam sobie takie sprawić - w formie bransoletek :) A wam jak się podobają?




Jeśli ktoś był by chętny na takie bransoletki to można je nabyć tu >  http://pl.dawanda.com/shop/vivi4n


PS. Przypominam także o letnim Facebookowym rozdaniu, które dziś się kończy - możecie zgłaszać się do północy więc serdecznie zapraszam :) 


13 komentarzy:

  1. Cudne wyglądają! Idealne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie da się ich nie zauważyć :)! Bardzo pozytywnie naładowane a zawieszki dodają im uroku :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra! energetyczne kolory :) może przegonią te chmury ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dają po oczach :D Takie kolorki nie dla mnie, ale wyglądają mimo wszystko bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, jakie cuda!!! ;D
    Te koraliki to z modeliny są? :)
    Jej, zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, akurat koraliki nie są z modeliny - to szkło tylko powleczone jakby gumą, są bardzo ciekawe w dotyku :D

      Usuń
  6. Świetne bransoletki. Wprost idealne na lato! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)