21 cze 2013

Sesja

Dawno mnie nie było na blogu. Brak czasu spowodowany sesja, sprawia że mam same zaległości na blogu, ale połowa zmagań za mną jeszcze tylko czekają mnie dwa egzaminy i upragnione wakacje :) Jak na razie pogoda co prawda nie bardzo daje mi się uczyć - jest tak gorąco na dworze, że nic się w sumie nie chce - ale jakoś trzeba się ogarnąć. A dziś wciąż pokazuje zaległości ponieważ znalazłam kilka zdjęć kolczyków sprzed miesiąca, były pochowane w folderach przeróżnych :P  Już się nie mogę doczekać aż sesja będzie za mną i będę mogła zabrać się za lepienie nowości :) A teraz pozostawiam was z serią zdjęć kolczyków (trochę ich jest)















Na pobudzenie jeszcze kawowy komplecik - bransoletka i kolczyki ;)




20 komentarzy:

  1. nie cierpię jabłek ale akurat trafiłaś w me gusta bo zielone uwielbia m:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż sama nie wiem które ładniejsze :D Ale moi faworyci to chyba zielone jabłuszka :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za śliczności :) mi też najbardziej podobają się jabłuszka xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto było poczekac na tyle cudeiek!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ekstra prace :) wszystkie są przepiękne i bardzo apetyczne ;)
    powodzenia z resztą egzaminów
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ehh jakie śliczne kolczyczki <3
    ja jutro ostatni egzamin <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :D Mnie jeszcze dwa czekają i wolne :)

      Usuń
  7. Zrobisz tutorial na herbatę z cytryną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko skończy się sesja to zrobię :)

      Usuń
  8. Życzę powodzenia w sesji! Dla mnie bransoletka kawowa jest cudna, choć na widok słodkich klamer do włosów zamknęłam oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś kupiłam na świstaku Twoją opaskę, mam nadzieję, że sesja nie przeszkodzi Ci, by ją wysłać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :D Właśnie odpowiedziałam na tego maila :) Dziś ostatni egzamin więc na pewno nic już mi nie przeszkodzi w realizacji zamówień :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Już wysłałam wpłatę :) Mam nadzieję, że dojdzie niebawem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj- pięknie i kobieco tu u Ciebie.Pozdrawiam i zapraszam do Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)