8 lip 2013

Alice in Wonderland

Dziś motyw Alicji z krainy czarów :)  Jak byłam młodsza bardzo lubiłam ta bajkę, mogłam ja oglądać i oglądać i mi się nie nudziła. I myślę, że nie tylko ja tak bardzo lubiłam Alicję :) Teraz widzę bardzo dużo motywów właśnie z postaciami i motywami Alicji z krainy czarów można znaleźć w biżuterii. Postanowiłam więc i sama coś stworzyć, a że lubię opaski - robić jak i nosić - powstała właśnie opaska. Szczerze mówiąc taki a nie inny pomysł na motyw Alicji zrodził się w mojej głowie gdy przyszły do mnie te urocze miniaturowe buteleczki. Opaska wyszła tak jak sobie ją wyobrażałam. Co prawda nie ma jednego elementu, mianowicie wielkiej niebieskiej kokardy która zamierzałam dać w nawiązaniu do głównej bohaterki, ale uznałam, że to już będzie za dużo :) A taki oto efekt wyszedł:






11 komentarzy:

  1. Z całym szacunkiem do Pani twórczość, bo robi Pani świetne rzeczy...dla mnie opaska wygląda jakby ktoś mi wysypał worek ze śmieciami na głowę :( aż ciężko na żołądku się robi...Być może jestem za stara i nie rozumiem przekazu ;)Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co przepraszać, jeśli dorosła osoba nie potrafi się podpisać tylko negatyw pisać z anonima :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, uwielbiam motyw Alicji! Efekt rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna , ale nie w moim stylu :>

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety, opaska jest niesamowita! Gratuluję pomysłu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)