9 lip 2013

Diy: Herbatka

Pytaliście mnie o tutorial na herbatkę, a więc i jest :)

A więc co nam będzie potrzebne:
Fimo Liquid lub Scupley (w zależności kto co woli)
Suche pastele - jasny brąz oraz pomarańcz
wykałaczkę do mieszania, nożyk by pokruszyć pastele, patyczek fimo cytrynka no i oczywiście filiżanki na naszą herbatkę


1. Do filiżanek nalewamy odpowiednią ilość Fimo Liquid

2. Następnie  kruszymy odrobinę pasteli do filiżanek (w proporcji 1:2 - oczywiście więcej jasnej:)
Możecie też oczywiście eksperymentować z innymi proporcjami i innymi kolorami, każdy ma własną technikę na herbatkę i własne kolory ;) A następnie mieszamy dokładnie by powstał jednolity kolor.



3. Jeśli chcemy herbatkę z cytrynką, ktoimy dwa (lub więcej) plasterków patyczka.
Ja patyczki kupuję - po prostu wychodzą one mi taniej niż bym robiła je sama.
 I taka oto herbatkę wstawiamy do piekarnika - 120 - 130°  na jakieś 30minut


Gotowe! :)

19 komentarzy:

  1. Świetny poradnik, gdybym miała jakieś filiżanki na pewno bym zrobiła :)

    modelinowe0hobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filiżanki ostatnio ciężko dostępne, ale jak tylko jakieś wypatrzysz to polecam się zaopatrzyć - można dużo z nimi zrobić, przy czym nie wkłada się dużo pracy a efekt jest świetny :)

      Usuń
    2. A z kąt ty bierzesz filiżanki i inne naczynia? Bo ja nigdzie nie mogę znaleźć :(

      Usuń
  2. Jakie to jest cudne i urocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z pastelami jeszcze nie próbowałam:D. Widzę, że też używasz moich ukochanych nożyków trapezowych:)-ja je uwielbiam nie wyobrażam sobie bez nich pracy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nożyki sa świetne - do wycinania, przycinania, odcinania i wszystkiego innego - niezastąpione (no chyba, że ktoś posiada profesjonalne narzędzia - czyli nie ja ;) I pora zatem zacząć zabawę z pastelami - już widzę jak je możesz świetnie wykorzystać w swoich pracach :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ja mam ma cały zestaw nożyków z wymiennymi końcówkami najróżniejszego rodzaju a i tak najbardziej lubię właśnie te :D. O pastelach faktycznie chyba pora pomyśleć:).

      Usuń
  4. ja prace z liquidem wstawiam do piekarnika na 7 minut na 150 stopni XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to nie próbowałam, ale jeśli daje efekty to po co tracić czas xD

      Usuń
  5. Dzięki za proporcje pasteli, kiedyś je wykorzystam do zrobienia własnych filiżaneczek z herbatką. Zapraszam do mnie na tutorial o francuskich ciastkach.
    http://besu-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy takiej nie robiłam, ale spróbuję. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Vivi kochana, nie planuję brać się za Fimo, póki co ćwiczę jedną umiejętność aż osiągnę zadowalający mnie poziom i wiedzę i umiejętności...;) a wciąż coś nowego odkrywam... Jednak uwielbiam patrzeć na te różne kolorowe, słodkie maleństwa, kuszą i kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sweet filiżaneczki gdzi je kupiłaś i za ile? :D
    Plis liczę na odpowiedź!! :-*
    Uwielbiam twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie mogę dostać te naczynia?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytania dotyczące filiżanek - aktualnie nie pamiętam gdzie je kupowałam, od dawna już nie zamawiałam żadnej ceramiki z polskich sklepów. Aktualnie czekam na dostawę z Chin i Tajlandi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)