12 lip 2013

Kolczyki filiżanki

Niezmiernie mi miło, że grono obserwatorów się powiększa (już jest was ze mną ponad 100 :) - cieszę się, że tu zaglądacie, że jesteście ze mną i że pozostawiacie po sobie ślad w postaci komentarzy :) Aż chce się tworzyć dalej i dzielić tym z wami :) Buziaczki :)

A teraz modelinowo hihi ;)
Filiżanki z herbatką z poprzedniego posta wykorzystałam do zrobienia kolczyków. Jednak troszkę inaczej :) 1cm sztyfty zapełniłam różowa Fimo a następnie dokleiłam filiżanki, łyżeczkę i ciasteczka - miniaturowe 'tea party' na uszach ;) 





16 komentarzy:

  1. Jakie śliczne, uwielbiam takie filiżanki w różyczki :D

    A u mnie właśnie ilość obserwatorów stoi w miejscu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ponad stu obserwatorów ;)
    Śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich jeszcze chyba nie widziałam, fajne! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :)

    modelinowe0hobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. padłam i wstać nie mogę! :) jakie to wszystko jest kolorowe i cudowne! świetne! normalnie brak mi słów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Zapraszam do nas na nowy wpis:))

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne! I jeszcze te cytrynki

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze te filiżaneczki :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)