27 lip 2013

Konfitury

Tygodniowy urlop przemienił się w 2 tygodniowy... Szkoda tylko, że przez ostatni tydzień nie było tak przyjemnie jak wcześniej - dorwało mnie choróbsko. Pewnie zapytacie jak można się przeziębić w takie upały :) Przepis jest bardzo prosty - wystarczy spędzić kilka godzin w klimatyzowanym autobusie i gotowe. Nie życzę nikomu chorować w wakacje, po prostu tragedia :( Zamówienia leżą i czekają na realizację, bo jeszcze wczoraj nawet nie miałam siły wstać z łóżka, w blogowaniu mam spore zaległości (muszę nadrobić wasze wpisy bo jestem ładnie do tyłu :) Alleee... już nie będę zanudzać. Chcę wam pokazać dziś breloczek oraz kolczyki zrobione jeszcze przed urlopem ale nadszedł na nie czas dopiero dziś :)
Breloczek z dzbanuszkiem, naleśnikami z truskawkami oraz słoiczkiem truskawkowych konfitur do polania naleśników ;) A całości dodaje uroku kokardka w czerwoną kratę. Do kompletu o ile można by tak powiedzieć zrobiłam kolczyki konfitury :) Bardzo spodobały mi się takie miniaturowe przetwory i zapewne będzie ich więcej :)








14 komentarzy:

  1. mmmmmm..... ale słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie to wygląda, a te kolczyki są przeurocze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz dużo własnie mówią w tv o tej nieszczęsnej klimie-bardzo współczuję :(. Mnie np osobiście od klimy n w samochodzie boli głowa :(. Naleśniki denialne-ja chciałam ostatnio zrobić takie amerykańskie-normalne do jedzenia i nie wyrosły mi tak fajnie;/-mogę więc nacieszyć oczy Twoimi modelinowymi :).

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję choroby. Mnie wczoraj gardło bolało, ale mi przeszło :) A co do kompleciku, to same pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ to realistycznie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowiej, ale chyba jakiś wirus panuje- ja też chora.
    Śliczne rzeczy bardzo realistyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaki fajny brelok. :D A kolczyki są po prostu przeurocze! Świetne prace. ;)

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję choroby w wakacje. :c
    Breloczek jest świetny! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miłe słowa - ja zdrowieje pomału zdrowieje, jednak chorować w taki upał to tragedia. A lenistwo mnie takie dopadło przy okazji że hoho :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Bardzo jestem ciekawa jak to zrobiłaś. Super ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne naleśniki :)
    Zdrowiej i twórz kolejne cuda modelinowe :>
    Klima to samo zło ;c
    http://cuda-bezimiennej.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowicie to wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)