31 sie 2013

Drinki

Kiedyś już chyba pokazywałam na blogu naszyjnik z buteleczka i piankami a ostatnio na prośbę klientki zrobiłam również kolczyki :) Żadna nowość ale efekt jest fajny :D
Z nowości to drinki - chyba wzięło mnie na nie ze względu na zamówienie pewnej sympatycznej klientki ale o tym już innym razem (gdy je zakończę) ;) A co do samych kolczyków - niebieskie drinki z kawałkiem ananasa wisienką i kwiatuszkiem (który nie do końca po wypieczeniu wyszedł jak chciałam - jakoś zbladł)





Oraz takie pyatnie do was.
Czy ktoś był by zainteresowany zbiorowymi zakupami od MiniatureSweet z Etsy
 Co prawda było by to moje pierwsze takie zamówienie,  ale chciała bym wiedzieć czy opłacało by się je w ogóle organizować:)



5 komentarzy:

  1. Jakie słodziutkie pianki *3*
    A mi się drinki podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziutkie kolczyki pianki, a drinki są mega :D co do zbiorowego zamówienia, to nigdy nie brałam w takim udziału, ale się zastanowię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drinki- pomysł? Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)