11 sie 2013

Gumisie

Od jakiegoś czasu za mną chodziły ale w upały nie nie chciało mi się za nie zabierać. Upały w końcu ustały (pewnie tylko na parę dni ale zawsze coś) i korzystając z okazji w końcu je zrobiłam. Gumisie! Lubicie je? Ja uwielbiam hihi bardzo smaczne są, chociaż te moje nie nadają się do jedzenia :)
Powstał komplecik kolczyki oraz bransoletka, jeszcze planuje naszyjnik ale to w swoim czasie :) 
Kolorowa bransoletka i kolorowe gumisie na kolczykach, jeśli ktoś chce oczywiście mogą być dwa identyczne ale ja uwielbiam mieszać :)








17 komentarzy:

  1. Śliczne gumisie <3
    Aż chciałoby się zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, wyglądają jak prawdziwe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aż chce się zjeść!

    zapraszam do siebie na domowe pesto! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka :) Super, słodziutkie misiaki.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka :) Super, słodziutkie misiaki.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jak śliczniee! Tak cudownie lepisz. Tez tak chcę ;c Obserwuję oczywiście ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Haribo smak radości :) Świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam misiaki-najbardziej te na wagę a nie w opakowaniach-są takie mięciutkie i pyszne :) Wyszły Ci genialnie-można pomylić z prawdziwymi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny komplet ;)
    cudeńka tworzysz

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)