26 sie 2013

Nadrabiam zaległości:)

Jak wam mijaja ostatni wakacji? :) Mi dość pracowicie, ciągle zaganiana coś robię i temu nie zbyt czas na pisanie postów mam, ale postaram sie to w najbliższym czasie nadrobić.
Dziś chwalę się wygraną w Candy u dziewczyn z bloga domordoruwlewo  :) Wygrałam cudne niebieściutkie sutaszowe kolczyki oraz uroczego delfinka broszkę, a dodatkowo w paczuszce znalazłam jeszcze koraliki i maleńkie guziczki :) Dziękuję za ten doatkowy prezent dziewczyny :D A ja zapraszam was wszystkich na ich bloga bo tworzą naprawdę rewelacyjne rzeczy :)


Kolejną rzeczą którą się chwalę (?) sa moje nowiuteńkie wizytówki :) Ostatnie parę dni spędziłam nad projektowaniem i stworzyłam 3 wzory - a że nie mogłam się za nic zdecydować tylko na jeden ostateczny, tak więc do druku poszły wszystkie 3 :)  
A wam które podobają się najbardziej? 



A żeby nie było, że się lenię (bo wcale się nie lenię) to wrzucę maleńkie sztyfty, które w sumie wcale nie sa takie maleńkie - 2,5cm :P 
Naszło mnie wczoraj na zrobienie takich delikatnych pudrowych sutaszowych sztyftów z koralikiem Swarovskiego w  centrum - a efekt taki: 







8 komentarzy:

  1. Widzę, że sutasz idzie Ci świetnie :)-śliczne kolczusie :). Co do wizytówek, to nie doradzę, bo wszystkie mi się podobają :). Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko świetne, ale najbardziej podobają mi się wizytówki, chciałam sobie zrobić takie, ale nie umiem, a zamawianie profesjonalnych kosztowałoby zbyt dużo, może jakaś rada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje projektowałam sama a później wysłałam do profesjonalnego druku i wyszło całkiem tanio - poszukaj w necie czy jakaś firma zrobiła by ci w przystępnej cenie :) Ja korzystałam z tej stronki http://www.druk.net.pl/ i polecam :)

      Usuń
  3. Świetne sztyfty *.* A zwizytówek... to ta pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna wizytówka, ta na górze po prawo- genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają wszystkie wizytówki, cudowne są *w*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej podoba się druga i trzecia kupka wizytówek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wizytówki. : ) Według mnie pierwsze najlepsze, bo ukazują Twoje śliczne prace. : )
    Piękne kolczyki. ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)