4 sie 2013

Orzeźwiające drinki

Jest tak gorąco, że kompletni nic się nie chce robić poza leżeniem na kocyku lub leżaku, opalaniu się i sączeniu orzeźwiających drinków ;) Po chwilowym zastoju twórczym moja wena naładowała baterię i wróciła, jednak lenistwo mnie nie opuszcza więc wszystko idzie powooooli.
Wczoraj zrobiłam kilka mini deserów i orzeźwiających drinków na upalne dni, i dziś się nimi z wami podzielę :) Drinki dwa duże limonkowy, truskawkowy i malutki cytrynowy, kawa latte z bitą śmietanką oraz dwa deserki z czarnymi porzeczkami oraz truskawkami :)





















10 komentarzy:

  1. awww *.*

    zapraszam do mnie na kulinarne rozdanie :)
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przeapetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne *,* Jak to robisz? tzn. n. te zielone lub rózowe, albo kawę? Liquid i coś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liquid + farby, suche pastele lub po prostu modelina :) Trzeba poeksperymentować ze wszystkim :D

      Usuń
  4. Zupełnie letnie przyjemności, pysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jakie fajne. sama nie wiem które najbardziej mi sie podobają. :D

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyycha te desery, sama mam kilka pucharków czy szklaneczek ale zebrać się do nich nie mogę...Twoje śliczne, lody wyśmienite!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)