17 sie 2013

Zwiedzamy ;)

Dziś post niemodelinowy, ale wycieczkowy, bo nowości lepię pomału - jak na razie w ostatnim tygodniu zawaliła mnie papierkowa robota, więc wybrałam się z rodzinką na wycieczkę. Na terenie dolnego śląska można spotkać wiele zamków, ich ruin, po niemieckich bunkrów i ogólnie wszelkich mniejszych lub większych historycznych zabytków. Ja się wybrałam ostatnio na Zamek Czocha - blisko mnie położony a byłam na nim tylko raz (mając 9lat) :P Kiedyś był to zamek obronny graniczny położony nad Zalewem Leśniańskim teraz po przejściu w prywatne ręce zrobiono z niego hotel - więc jeśli koś miał by ochotę przespać się w starym zamczysku na którym straszy - zapraszam - jednak cena pewnie powala  ;)
Pozostawię was teraz z kilkoma zdjęciami, na początku urządziliśmy sobie wyprawę łódeczka po zalewie a reszta to ogólny zarys zamku - do środka niestety nie udało mi się wejść - po prostu nie chciało mi się stać godziny w kolejce po bilety :P 
Zdjęcia rewelacyjnej jakości niestety nie są (cudów od kompaktówki nie ma co wymagać), na zdjęciach również nie uraczycie mojej osoby - uroki bycia głównym (i w sumie jedynym) fotografem xD













 Oraz na końcu największa atrakcja turystyczna - uroczy biało czarny kotek (dzieciaki z anim ganiały, dorośli się oglądali i robili zdjęcia hihi :)

9 komentarzy:

  1. widać, że wycieczka była udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stary zamek ? A kogo to obchodzi! Liczy się kotek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Kot robił furorę ;)

      Usuń
  3. Ja mam trochę dalej i nigdy tam nie byłam (aż wstyd) ale dobrze że pokazałaś zdjęcia będę opowiadać o kocie, który zabawiał dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne fotki! :-) Piękne te Twoje słodkie kolczyczki!!! :-) Czekam na kolejne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia- a jakie wspomniuenia bd :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)