10 wrz 2013

Herbatka

Internet powrócił i już mogę na bieżąco śledzić wasze wpisy i sama dodawać nowe posty na blogu :) Tydzień minął dość pracowicie - właśnie jestem w trakcie przygotowywania jesiennej kolekcji, ale tez i mam roszę starszych prac do pokazania więc na pewno wpisy będą częściej pojawiać się na blogu :) Musze również uzupełnić sklepik jednak jakoś za to nie mogę się zabrać - wena mnie ciągnie do tworzenia nowości hihi.

Dziś zestaw pastelowych kolczyków filiżanek do wyboru z kawą, herbatka z cytrynką lub owocową - truskawkową oraz ciasteczkami :)





  

A tu taka maleńka część tego co pomału powstaje z nowej kolekcji ;)




12 komentarzy:

  1. Śliczne te kubeczki :)

    Z wielką niecierpliwością czekam na efekt pracy jesiennej (prawdopodobie wnioskuję po dyniach i strzelam, że jażębinki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a dziś się piekła kolejna jej blaszka :D

      Usuń
  2. Jakie śliczne takie kolorowe :)-w to co kocham na fb jest wyzwanie jarzębina-pomyśl o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Na pewno zaglądnę i może coś podeślę - o ile zdążę się załapać :) Dziękuję za informację :)

      Usuń
  3. ale to fajnie wygląda!

    zapraszam na faszerowane ziemniaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie byłam, widziałam przeczytałam i sie głodna zrobiłam :D Smakowite przepisy jak zawsze

      Usuń
  4. Cudowne prace,bardzo pomysłowe!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super <3 Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)
    http://burgundowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)