16 wrz 2013

Jarzębina

Jesień za oknem na całego - szkoda, że tylko ta brzydsza, deszczowa i pochmurna jej wersja, a nie ciepła i słoneczna, która mam nadzieję jeszcze będzie :) U mnie w pracowni również zaczyna być jesiennie - czerwienie, złoto, kasztany żołędzie... A dziś na wstępie przedstawię bransoletkę i kolczyki - inspirowane jarzębiną. Jak byłam mała to zbierałam te piękne owoce jarzębiny, nawlekałam na sznureczki i nosiłam dumnie taka biżuterię. Do dziś mnie zachwycają te czerwone kiście zdobiące drzewa na jesień, stąd też taki motyw i z biżuterii :) Koraliczki na zdjęciu tego nie widać za dobrze ale sa w różnych odcieniach czerwieni i pomarańczy oraz dorzuciłam kilka listków w kolorze starego słota.








7 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)