12 wrz 2013

Naszyjnik z Paryża

Starszych nowości ciąg dalszy - muszę ponadrabiać ostatni tydzień bez internetu i pododawać posty z zaległymi pracami :) Ci którzy obserwują mnie na FB na pewno już ten naszyjnik widzieli. A natchnęło mnie tak na niego jakiś czas temu po dostaniu pocztówki z Paryża od kuzynki - stąd też wieża Eiffla, pocztówka z serduszkiem, uroczą różową kokardka oraz porcelanowym koralikiem z różą :)







A tu ostatnie zakupy - w promocyjnej cenie dzięki Pani Agacie - która to sprzedała mi owe cudeńka :) 
W końcu mogę przetestować i masę Premo! i Scupley - softener jak i matowy i błyszczący lakier i jak oba maja się do lakieru Fimo - więc pewnie wkrótce jakieś małe porównanie będzie na blogu :)

9 komentarzy:

  1. mój ostatni tydzień też był bez internetu -,-
    śliczny naszyjnik i świetne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest taki uroczy i słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie zestawiłaś ze sobą te wszystkie elementy :). Zakupów szczerze zazdroszczę-mnie też udało sie kiedyś kupić dużą ilość fimo w bardzo okazyjnej cenie-dziewczyna zrezygnowała z lepienia, więc wiem jaka to radość :) oj już widzę te cuda jak się do maszynki dorwiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ten naszyjnik jest piękny...idealny..i jeszcze tapocztóweczka...marzenie:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)