4 wrz 2013

Pożegnanie Lata

Koniec wakacji, nawet pogoda już bardziej jesienna się zrobiła, za oknem pochmurno i deszczowo.
A ja na pożegnanie lata zrobiłam 3 słodkie bransoletki z ręcznie wykonanymi babeczkami w polewie :)Prezentują się uroczo wszystkie 3 więc pewnie zaraz się zabiorę za kolekcję jesienną podobnych bransoletek.

Aktualnie jestem w trakcie zmiany dostawcy internetu i jestem odcięta w domu od neta (pozostało mi tylko pare mb na awaryjne sprawdzanie poczty, mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu już wszystko będzie działać sprawnie:)


A oto bransoletki w kolorze turkusu, różu i seledynu.









PS.
Jedną z nich możecie wygrać w moim Facebook'owym rozdaniu > TU < Zapraszam :)


9 komentarzy:

  1. Śliczności, te kolorki są niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  2. takie kolory idealnie ożywiają smutną jesienną monotonię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany...one sa piękne.......cudowne!!!!!!!sama bym takie chciała:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają naprawę apetycznie, w fantastycznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)