1 wrz 2013

Sałatka

Dziś znowu nie modelinowo, nie bizuteryjnie ale kulinarnie :) Bizuteria lezy, gotowa do sfotografowania a ja jakoś nie mogę się za to zabrać - a to za duże słońce, a to zaś pochmurno i tak w kółko... Jestem zdemotywowana do robienia zdjęć gdy widzę ich jakość w taką pogodę :( Ale na poprawę humoru zaproponuję wam moja ulubioną ekspresową sałatkę - idealna na leniwe niedzielne popołudnia gdy nie chce się gotować a coś by się zjadło.

Sałatka ze szpinakiem pomidorami i mozzarellą



Składniki
- 200g szpinaku - liści
- z 3-4 pomidory (można dodać więcej, jak kto woli)
- ser Mozzarella
- oliwa z oliwek
- sól, pieprz

Bardzo proste przygotowanie:
Liście szpinaku płuczemy w wodzie, osuszamy chwilkę i rwiemy lub kroimy na drobno. Pomidory kroimy w kostkę (ja się nie bawię w jakąś drobna kosteczkę tylko plasterek na 4 i już :) i to samo robimy z serem Mozzarella. Wszystko wrzucamy do miseczki, dodajemy odrobinę oliwy z oliwek, doprawiamy do smaku  solą oraz pieprzem (ja używam pieprzu ziołowego ponieważ najbardziej mi pasuje do pomidorów:)

Jeśli ktoś chciałby bogatszą wersję to do sałatki można dodać również łososia, ser feta lub olivki jednak ja lubię tą najprostsza wersję.
Smacznego :)

6 komentarzy:

  1. mhmmm mniam ale pyszności! kocham wszystkie sałatki, takiej jeszcze nie jadła i na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jami! Uwielbiam takie sałatki! <3

    Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do udziału w konkursie na moim blogu! Liczba zgłoszeń mała, czasu już niewiele, zatem szanse na wygraną zestawu kosmetyków ogromne! :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. sałatka to coś dobrego *.*

    zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń
  4. nieco octu balsamicznego polecam - cudnie smakuje z mozzarellą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)