10 paź 2013

Bransoletki

I kolejna część jesiennej kolekcji  a w niej dwie bransoletki. Jedna z jarzębiną, czarnym bzem oraz dziką różą przyozdobiona kilkoma zielonymi listkami. Druga z żołędziami, jarzębiną, zielonymi listkami oraz jednym owocem dzikiej róży. Obie na bazie w kolorze starego złota. Jak zwykle ze zdjęć nie jestem zadowolona, nie  ale ja do tego chyba talentu nie mam, poza tym od kompaktówki ciężko wymagać cudów :P I już nie marudzę, was zostawia ze zdjęciami a ja zaczyna się brać za robotę :)





 A na deser jeszcze herbatniczek z jagódkami :) Jako broszka



7 komentarzy:

  1. bransoletki geniaaalne!

    zapraszam na makaron z brokułami w sosie serowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne a herbatniczek niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesienne klimaty są ekstra - szczególnie na Twoich bransoletkach :) a herbatnik jak zwykle pyszny ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne sa takie jesienne...a herbatniczki słodziutkie
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te bransoletki. : )
    Słodki herbatniczek. : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)