20 paź 2013

Breloczki

Witam w niedzielne popołudnie :) Tutek o czekoladkach już się pisze - pozostało mi obrobić zdjęcia więc zapewne pojawi się on w następnym wpisie :)
Ze spraw bardziej technicznych chciałam także nieskromnie powiedzieć, że mój mały skromny oficjalny sklepik został właśnie otwarty i serdecznie tam was zapraszam :) Na razie bez szału, od czegoś trzeba zacząć a otwarte24.pl jest otwarte 24h na dobę i darmowe :)
Odnośnik do sklepiku możecie znaleźć z prawej strony bloga i w tym poście :)



A ze spraw modelinowych - breloczki :)
Od dawien dawna mnie kusiło by je zrobić ale zawsze brakowało mi czasu lub materiałów. Ale są i to na pewno nie ostatnie bo w kolekcji świątecznej pojawią się na 100% :)
Breloczki do kluczy:





 


 




Oraz słodkie ciasteczka jako zawieszki do telefonów z ręcznie wykonanym napisem 
 

9 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia ze sklepikiem :) a breloczki niesamowite :) pierwszy jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję własnego sklepiku. ; )
    Śliczne breloczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, dziękuję za wszystkie komentarze :) Jesteście kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award:
    http://patisonkatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    Chciałabym zaprosić do udziału w CANDY :)
    Do wygrania bon do sklepu PassionRoom oraz biżuteria mojego autorstwa :)
    http://aleksandra-tworzy.blogspot.com/2013/09/candy.html

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są tak idealne, że aż boli ;) Mogłabym oglądać i oglądać Twoje cudeńka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)