27 paź 2013

DIY - Czekolada z nadzieniem

Jak obiecałam, tak i zabieram się za posta z tutkiem na czekoladę z :)

Czekolada z nadzieniem

Co będzie potrzebne?
- kawałek modeliny w kolorze czekolady
- kawałek modeliny w dowolnym innym kolorze (ja wybrałam fiolet, będzie to nasze nadzienie)
- nożyk 
- wałek (ja używam takiej jak na zdjęciu skondy, tania, mała ale mega funkcjonalna:)
- Fimo Liquid
- stempelek jeśli chcemy by czekoladka była markowa (może również być w paseczki lub gładka)



A więc zaczynamy.

Krok 1.
Najpierw zabieramy się za modelinę brązową. Rozwałkowujemy ją na odpowiadająca nam grubość i odciskamy stempelkiem nazwę (tutaj "Milka").

Następnie odpowiednio odcinamy końcówki by powstała forma kostki czekolady.



Krok. 2
Teraz zabieramy się za fioletowy kawałek modeliny. Rozwałkowujemy go by był cieniutki kładziemy naszą wcześniejszą kostkę i przycinamy. 
To samo robimy z resztką brązowej modeliny (rozwałkowujemy i przycinamy)
Tak by powstała nam trój warstwowa kostka 
(możecie dodać jeszcze białą warstwę lub jaka tylko chcecie :)




Krok 3.
Tak powstałą kostkę czekolady teraz odpowiednio formujemy - możemy to zrobić ołówkiem lub długopisem, ja używam mojej funkcjonalnej sondy :P
Spłaszczamy brzegi tak jak w oryginalnej kostce czekolady. 




Powyższa kostka czekolady jest już w sumie gotowa, jeśli ktoś chce może wbić haczyk i wypalić, ale ja pokażę ugryzioną :)

Krok 4
Nożykiem odcinamy kawałek górnej warstwy "czekolady" (dzięki kilku warstwą będzie wam łatwiej oderwać górna warstwę od reszty i uzyskać fajny efekt ugryzienia) 




Krok 5.
Rozrabiamy modelinę z Fimo Liquid do gładkiej lejącej się masy i nakładamy na ugryziony kawałek.






Krok 6.
Teraz wystarczy zrobić nożykiem do okola ogryzienia oraz wbić lub wkręcić haczyk i wypiec :)

Gotowe! :)














15 komentarzy:

  1. Fajna czekoladka. Czy moge wiedziec skad takie stepelki?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś kupiłam ptasie mleczko z Milki i opakowanie w środku było całe w takich stempelkach :)

      Usuń
  2. Ale super!!!!!!!!!!!!!! Nie jestem taka zdolna (Pracownia M.),mi zdecydowanie lepiej wychodzi pochłanianie takich kostek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie jesteś zdolna jak jesteś - a piękne kokardy to co :) A kostki czekolady też pochłaniać lubię hihi :)

      Usuń
  3. Wyglądają jak prawdziwe. :) Bardzo przydatny tutorial! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi, że dawno nie lepiłam czekolady. ; ) Chętnie skorzystam z Twojego tutka. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to fajne, jejku :O

    zapraszam na jabłkowego omleta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale boski pomysł! Super tutek! Gratuluję świetnego pomysłu :) Na pewno kiedyś skorzystam :) Pozdrawiam :) a przy okazji zapraszam na candy: http://vaylebyme.blogspot.com/2013/10/candy-moja-pierwsza-rozdawajka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam serdecznie po wyróżnienie :) http://vaylebyme.blogspot.com/2013/10/podziekowania-nagrody-wyroznienia.html?showComment=1383062606605#c2184377685136731321

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda jak prawdziwa czekolada! Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny tutorial jak i wykonanie. Takiej wersji Milki nie widziałam, BRAWO NA STOJĄCO! Gdzie kupujesz liquid, jeśli mogę spytać? :)
    Powróciłam, wpadnij do mnie na nowego posta :)

    http://modelinowy-potworek.blogspot.com
    http://facebook.com/ModelinowyPotworek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liquid kupowany razem z modeliną hurtowo, ale można również na allegro kupić :)

      Usuń
  10. świetny tutorial :) zawsze byłam ciekawa jak to robisz :) czekoladka "jak żywa"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)