3 paź 2013

Łyżeczki

Jej dzień ostatnio jest dla mnie stanowczo za krótki, tyle do zrobienia a tak mało czasu. Nim się obejrzę a już wieczór a ja w połowie roboty, oczy mi się kleją ale siedzę dalej i pracuje :) Ostatnio zaniedbuje bloga bo po prostu już nie znajduje chwili by napisać tu posta - ale zapraszam wszystkich na Facebooka gdzie wszystko jest w miarę na bieżąco :)
Tu nadal mam zaległości więc szybciutko pokazuję wam ostatnie prace - na razie w temacie łyżeczek - lubie ten motyw i powstało kilka wersji - z truskawkami, babeczkami oraz same łyżeczki:)





Oraz moje ulubione łyżeczki z kostkami cukru :) 



15 komentarzy:

  1. Te z truskawkami najpiękniejsze <3
    O, takich z kostkami cukru jeszcze nigdzie nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z kostkami cukru są piękne *u*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, wszystkie. a te z kostkami cukru wyglądają czarująco!
    pozdrawiam
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne te łyzeczki
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie znajdę link do fanpage? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okienko Facebookowe pełza gdzieś po lewej stronie bloga :D Takie wysuwane :)

      Usuń
  6. ooo łyżeczki :) świetne! te z kostkami cukru są słodkie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. muszą świetnie wyglądać na uszach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem coś o tym , mnie też czas ,,przelatuje przez ręce " . Pomysłowe te z kostkami cukru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)