17 gru 2013

Świątecznie

Wieki mnie tu nie było, gorący przedświąteczny okres - w tygodniu uwijam się z zamówieniami, w weekendy jestem na kiermaszach adwentowych - praca 24/7  a na bloga jak i Facebooka już praktycznie czasu nie znajduje :) Ale kocham to co robię i wręcz uwielbiam tą pozytywna atmosferę i energie na kiermaszach :)

Jako że nadrabiam zaległości z praktycznie całego miesiąca, dziś pokaże naszyjniki świąteczne i nie tylko :)





Lodzik na zimę ha a co :D





A wszystkich zapraszam na Świąteczny Jarmark w Jeleniej Górze w dniach 21-22 grudnia :)
Ostatnia okazja by zaopatrzyć się w słodki świąteczny prezent :D


10 komentarzy:

  1. Jeju, ile słodkości, wszystko bym zjadła <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powalające! Choineczki w czekoladzie najlepsze :>
    Ile ja bym dała ,żeby u mnie był taki kiermasz :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są - jeśli nie bezpośrednio u ciebie w mieście to na pewno w okolicy :) Tylko minus taki że trzeba się dużo wcześniej zgłaszać jako wystawca :(

      Usuń
    2. U mnie prawie w ogóle takich kiermaszów nie ma :( Zawsze zastanawiam się, czy żeby wystawić siebie na takim kiermaszu wystarczy mieć dobre hobby, czy trzeba mieć "zarejestrowaną działalność gospodarczą" jako np. sklep z biżuterią czy coś...

      Usuń
  3. Wow zapraszam do mnie http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com/ i do udziału w ankiecie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. To ostatnie ciasteczko jest CUDOWNE :D

    Zapraszam na rozdanie, do wygrania m.in. bon na zakupy w sklepie z półfabrykatami :) Myślę że warto się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego dobrego w Nowym Roku i zapraszam na wymianke http://upominek.blogspot.com/2014/01/wymianka-w-kolorach-pastelowych.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)