27 sty 2014

Powrót

Święta i po świętach, ba nawet juz koniec stycznia.. ależ mnie tu długo nie było. Przez ten ostatni czas sporo się działo w moim życiu prywatnym i nie bardzo miałam czas na nowości, prowadzenie bloga lub nawet fanpage na Facebooku :( Teraz jeszcze życie uprzykrza nadchodząca sesja i miej tu człowieku czas na cokolwiek. Jednak postaram się to zmienić i w miarę regularnie dodawać wpisy. Sporo zaległości jest do nadrobienia, sporo do pokazania "nowości" i sporo waszych blogów i wpisów do odwiedzenia :) Jak to w czasie sesji - robi się wszystko byle sie nie uczyć, tak więc i ja zabieram się za blogowa lekturę :D
Aby nie zanudzać więcej długim wpisem, wrzucę kilka zaległych prac...
Totalny miszmasz :)












9 komentarzy:

  1. Om nom nom *.* za to jaki słodki powrót!
    Kurczę, przepiękne te zakładki masz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Razem z moimi lalkami jesteśmy już fankami Twojej smakowitej strony :). Prace przeurocze, gratuluję niesamowitego talentu i wyjątkowej precyzji. Bardzo mi się tu u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne wyroby ! Najbardziej podobają mi się zakladki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko takie piękniutkie że już sama niewiem co lepsze:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to wszystko jest cudowne *u*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)