30 sty 2014

Słodkie breloczki

Wiecie co, nie lubie zimy... Może i każda pora roku ma coś w sobie fajnego i miłego w sobie ale i tak zimy nie lubie - straszny zmarźluch ze mnie jest. Właśnie siedzę z kubkiem gorącej herbatki i grzeje łapki. Ubieramy się na cebulkę wychodzimy a miasto marzniemy wchodzimy do sklepu jest nam za zaś gorąco a jak wychodzimy to marzniemy jeszcze bardziej :( Brrr... Z niecierpliwością czekam na wiosnę. A wy? 
A dla osłody dziś dwa breloczki ze sporym kawałkiem ciacha lub truskawką :)  







10 komentarzy:

  1. Jak ja na nie tak patrze to mi ślinka cieknie ;P Ja też nie lubię zimy, szaro, buro i ponuro, no i jeszcze te ubieranie , pól godz na szykowania się do wyjścia na 10 min ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje prace genialne? chyba Twoje :D są tak słodkie, że chce się je zjeść! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, twoje są genialne :D Filcowe cudeńka robisz :)

      Usuń
  3. Też nie lubię zimy :/ A breloczki są CUDNE *___*
    PS. U mnie CANDY ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne truskawki Ci wyszły. Jak prawdziwe! Zapraszam do mnie:
    http://ktogus.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tam lubię zimę! :D
    Truskawkowy brelok jest cudny. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeju, jakie cudowne *u* Przesłodko wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)