13 lut 2014

Breloczków ciąg dalszy

Taa... Ostatnio mam jakiegoś hopla na ich punkcie i ciągle jakieś powstają - sama nosiła bym je wszystkie gdybym tylko mogła hihi  :) Zastój w tworzeniu przemija i nowości się tworzą, ale od tych wszystkich słodkości u mnie na biurku i inspiracji w internecie zachciało mi się ciasta czekoladowego, właśnie się piecze a mnie już słodki zapach kusiii :)

Dziś będą do pokazania 4 breloczki - trzy czekoladowe i jeden dla fanów fast foodów (mamy tu takich :D)
A w najbliższych dniach postaram się wrzucić na bloga również jakiś mały poradnik modelinowo - ciasteczkowy :)


Zaczniemy od niezdrowej ale smakowitej przekąski z McDonalda


 a deser kawałek ciasta lub czekoladki :)








PS.
Zapraszam również do walentynkowego Candy na Facebooku:













6 komentarzy:

  1. ale śliczne breloki :) najbardziej podoba mi się ostatni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można kupić takie misie?/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post albo dwa wcześniej recenzowałam sklepik w którym takie misie można właśnie kupić :)

      Usuń
  3. Jej, jak zwykle same piękności <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)