11 lut 2014

Herbatnik

Dzień Dobry Wszystkim :)

Weekend minął błyskawicznie, felerny poniedziałek za mną uff dziś można troszkę odetchnąć, ale też nie za dużo bo robota czeka :) Mała kawka, jakieś ciastka do pochrupania, blogowo - facebookowa lektura i poranek minął o oka mgnieniu :)

A dziś dla was mam herbatniczka - już co prawda nadgryzionego (ktoś się chyba nie mógł oprzeć słodkiemu waniliowemu zapachowi ;)

Herbatnik jako naszyjnik oczywiście, waniliowy z polewą, apetycznie nadgryziony .
Tu właśnie użyłam zapachów do modeliny i powiem wam że są rewelacyjne - dzięki nim ciastka wydają się jeszcze bardziej prawdziwe :)




6 komentarzy:

  1. u mnie ostattnio były czekoladki herbatniki ;D
    a może sałatka z porem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie waniliowy hihi :) Oj ta sałatka pyszna jest mniam :)

      Usuń
  2. suuper ;]
    blogowo-facebookowa lektura bardzo czasochłonna ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasochłonna i to jeszcze jak - jak wciągnie czytanie i przeglądanie to dnia braknie :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)