28 lut 2014

Obudowa

Od długiego długiego czasu podobały mi się słodkie obudowy na telefony, ale zawsze coś mi "wypadało" i nie miałam kiedy zamówić, zrobić i szczerze - bałam się, że się uszkodzi, nie zda egzaminu i takie tam... Jednak nie mogłam się w końcu oprzeć i stworzyłam słodka obudowę na swój telefon. Postawiłam na kolorowe msm'sy i ciacho w czekoladzie na przezroczystej obudowie. starałam się by wszystko było w miare równomiernie rozłożone i płaskie by telefon był zdatny do użytku :)

Telefon w użytku z obecnym ubrankiem juz od jakiegoś czasu i powiem wam że
- wygląda genialnie
- nic nie odpada
- wygodnie się trzyma
A tak wygląda: :)





7 komentarzy:

  1. Genialna! *-* Lepsza od tamtych z bitą śmietaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych z bita śmietaną nie jestem właśnie przekonana więc zapewne takich u mnie nie będzie :) Ewentualnie z jedna ciapką śmietanki :P

      Usuń
  2. o słodki teraz ten Twój telefon ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja przekonałam się do takich obudów, polecam, super jest (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna obudowa, to ciastko genialnie wygląda :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)