7 lut 2014

Zakupy w Kreatywnym Straganie

Pewnie już słyszeliście o Kreatywnym Straganie - sklepie gdzie można nabyć różne półfabrykaty, modelinę, foremki i wszelkie inne przydasie do tworzenia słodkiej i nie tylko biżuterii :) Ja ostatnio skusiłam sie ponownie na zakupy w tym sklepiku i ponownie się nie zawiodłam :)


Po raz drugi zamówiłam zapachy do modeliny, w sklepiku jest ich ogromny wybór a taka próbówka starcza na bardzo długo :) Dokupiłam jeszcze poniższe zapachy a w domu mam jeszcze  truskawkę, jagodę, jabłko i wanilie :)  Mniam :)

Skusiłam się również na kaboszony (bardzo je lobię ale ciężko je znaleźć w sklepikach dostępne), zakładki do książki (bo ciągle mi ich ubywa) i łańcuszki - mam swoje  wypróbowane mocne łańcuszki ale postanowiłam wypróbować i te - i sie nie zawiodłam wszystkie są takie jakie chciałam by były :)

Przesłodkie maleńkie misiaki - idealne do breloczków :)

Cukierkowe perełki z myślą o ramkach oraz pudełkach, bigle oraz haczyki - uwielbiam takie wkręcane haczyki zawsze je montuje w swoich wyrobach, a te mają jeszcze jeden duży plus - są dość długie :)

I co chyba cieszy najbardziej każdego kupującego - gratisy :) W kreatywnym straganie zawsze coś fajnego dla nas wylosują :D



7 komentarzy:

  1. Piękne zakupy:-) zaintrygowały mnie zapachy bo nie widziałam że modeline można nadać zapach:) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeslodkie zakupy :) zauwazylam ze gratisy są na prawde bardzo fajne i jest ich duzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne rzeczy :)

    zapraszam na miodowe czekoladki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy...jeszcze nigdy nie widzialam zapachów do modeliny:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy, urocze misiaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie znajduje się ten słodki sklep .Proszę podaj adres albo stronę internetową

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze, dodają mi one sił i motywacji do dalszej pracy :)